Werkwijze
Organisaties Interim Support
Om een optimale samenwerking met onze klanten te garanderen hanteren wij onderstaande werkwijze, gericht op snelheid, effectiviteit en kwaliteit. Ook behoefte aan tijdelijke ondersteuning? Ons netwerk bestaat uit ervaren interimspecialisten die op flexibele basis inzetbaar zijn op het gebied van Tax en Finance.
“Wij brengen talent en kansen samen, zodat jouw succes ons succes wordt.“
Opdrachtbespreking
Bij een opdracht bespreken we samen de inhoud van de opdracht en bepalen we welk interim specialisme hierbij passend zouden zijn. Daarbij geven we graag advies over de werkzaamheden (de scope), de haalbaarheid van projecten (tijdsduur) en wat een realistisch uurtarief zou zijn.
Selectie
Aan de hand van de inhoud van de opdracht selecteren wij interimspecialisten die beschikken over de juiste ervaring, kennis en kunde. En uiteraard beschikbaar zijn. Bij de selectie houden we rekening met een persoonlijke match. Vandaar dat wij ook op dat vlak in de selectie altijd een extra toelichting geven.
Voorstellen
Aan de hand van een CV, een korte omschrijving en een (indicatief) tarief zullen wij een selectie van interimspecialisten voorleggen. Omdat we ze persoonlijk kennen is dit vaak al op dezelfde dag of binnen 1 a 2 dagen.
Kennismaking
Aan de hand van de CV’s en de omschrijving bepaal je welke interimspecialisten je wilt uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Natuurlijk kunnen we nader overleg voeren wanneer je bijvoorbeeld nog extra informatie nodig hebt om een goede keuze te kunnen maken.
Feedback
Naar aanleiding van de gevoerde interviews halen we zowel bij jou als bij de kandidaten feedback op en bespreken wij details van de opdracht zoals het uurtarief en de startdatum.
Contract
Nadat je hebt gekozen voor één van de interimspecialisten maken we de contracten in orde. Tijdens de opdracht zullen wij nauw contact met elkaar houden over de samenwerking en de voortgang van de opdracht. Onze contracten zijn natuurlijk conform wet DBA.